Jak jest kontakt do Provident? Już podajemy numer telefonu: 600 400 101, możesz zajrzeć też na stronę Provident aby uzyskać więcej informacji lub złożyć wniosek - do złożenia wniosku Provident przygotuj dowód osobisty wraz z numerem PESEL, zaś logowanie Provident może przydać się do sprawdzenia terminu spłaty czy kwoty dla już posiadanej pożyczki.
Provident oferuje swoim klientom wygodne, bezpieczne i szybkie pożyczki – zarówno online, jak i bezpośrednio i działa od 1997 roku, jest też firmą z wieloletnim doświadczeniem. W zależności od indywidualnych potrzeb możesz zawnioskować zdalnie np. korzystając z pożyczki przez Internet lub umówić się z doradcą Provident, który odwiedzi Cię w domu ze wszystkimi potrzebnymi dokumentami.
Pożyczkę ratalną Provident możesz przeznaczyć na dowolny cel, ale zgodnie z informacjami ze strony Provident ponad połowa klientów deklaruje, że pożyczone pieniądze przeznacza na tzw. wydatki bieżące tj. rachunki, leczenie, żywność, środki czystości itp., Polacy chętnie pożyczają też na wydatki związane z większym lub mniejszym remontem mieszkania – na ten cel pożycza ponad 20 procent zapytanych o cel pożyczki klientów, a prawie 20 procent klientów Providenta zaciąga pożyczkę na większe zakupy np. samochód, sprzęt RTV lub AGD, czy meble. Pożyczkę Provident może otrzymać jedynie pełnoletni obywatel polski, który ma rachunek bankowy, telefon komórkowy (na numer telefonu wysyłane są indywidualne kody PIN) oraz źródło regularnego dochodu. Pożyczkę można otrzymać 24h również w weekend i to nawet w 15 minut, uprzednio należy zarejestrować się w Provident. Co warte też uwagi w Providencie można mieć więcej niż jedną pożyczkę na raz - informację o kolejnej ofercie otrzymasz mailem lub sms'em, zaloguj się na swoje konto, by sprawdzić dostępną dla Ciebie ofertę.
A co jeśli nie jesteś w stanie spłacić na czas? W Provident można przesunąć termin spłaty pożyczki, a przesunięcie terminu spłaty pożyczki jest możliwe w ramach pakietu Elastyczny Plan Spłat. Aby ubiegać się o przesunięcie terminu spłaty, należy spełnić następujące warunki:
- na Twoim koncie muszą być odnotowane przynajmniej trzy wpłaty rat, z których każda jest równa co najmniej jednej pełnej racie pożyczki
- Twoje zaległości w spłacie pożyczki nie przekraczają 150% wartości raty
- nie korzystałeś z przesunięcia terminu spłaty w poprzednim miesiącu
- złożyłeś aplikację o przesunięcie terminu spłaty co najmniej 3 dni przed datą spłaty raty wynikającą z harmonogramu spłat
Niestety nie można zmienić zadeklarowanego wcześniej terminu spłaty (harmonogramu spłat).
Te i inne informacje znajdziesz na Profilu Klienta Provident, dla przypomnienia Twój login Provident to adres e-mail (loginu Provident nie można zmienić).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz